Zmyłka

Jakąś Życiń... zmanipulowali. Co to za ostrzał. Teraz jest w nie swoim rejonie.

Kobold powinien być gdzieś w Andach.
Kobold to ja, chodziłem po górach. To wszystko już teraz powinno być jasne.

A co do tej pociesznej idiotki. Drugi raz ci się nie uda. Musicie ją tam potraktować tak samo. Albo niech wraca do swoich, nie jest tu mile widziana. Wina Czarnka. Jak sam nie strzela to idiota. Nie dali mu sami postrzelać. Niech markuje. Niech markuje.

------------

Góry są trochę przereklamowane, powinniśmy zejść z tych szczytów. Ale to gdzieś tam. Ja myślę, że w historiografii biblijnej te góry są dobrze rozumiane. Tam dochodziło do ciekawych spotkań. Podsumowując musicie szukać w górach. Andy to moje góry. Kobold to ja. Andy też. 

To jest przesada, oni też tak mówią. Ale jesteśmy i będziemy.  Nie strzelajcie. Markujemy tylko.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Artyści

Odłączyć od zasilania